Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : Ukendt Antal indlæg : 1266 Join date : 27/06/16
Emne: Hundetræning - Widowmaker Ons Jul 27, 2016 5:30 pm
Sted: en lysning i en skov Tid: 13:03 Omgivelser: ingen andre mennesker Vejr: gråt, men ingen regn
Reaper havde taget Scythe med ud i skoven, for at påbegynde hendes træning. Han havde kontaktet Widowmaker og givet hende stedet og tidspunktet for træningen og bedt hende møde op. Han havde taget en snor med, noget legetøj og masser af godbider, så alt skulle være klar til at begynde træningen. Han var iført en grå hættetrøje og havde ladet sit normale outfit samt masken blive der hjemme, han havde selvfølgelig stadig sine våben på sig.
Mens han ventede på Widowmaker, sad han og legede med Scythe. Det havde været en god ide at få en hund.
Widowmaker
Fulde navn : Amélie Lacroix Alder : 33 år Antal indlæg : 2532 Join date : 27/06/16
Widowmaker havde fulgt Reapers beskrivelse og så nysgerrigt til da hun kunne ane lysningen i det fjerne. Da hun kom tættere på, så hun Reaper sidde og lege med hunden. Hun lænede sig op af et træ og betragtede dem lidt med et svagt smil..
Reaper
Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : Ukendt Antal indlæg : 1266 Join date : 27/06/16
Efter at have leget med Scythe noget tid, så han sig omkring, og fik øje på Widowmaker. Han smilte svagt, "Hm, ser ud til jeg skal være mere opmærksom på mine omgivelser" sagde han og rejste sig
Widowmaker
Fulde navn : Amélie Lacroix Alder : 33 år Antal indlæg : 2532 Join date : 27/06/16
Reaper smilte, "Enig, det ville klart være mest praktisk" sagde han, "Det første vi skal i gang med, kræver kun en person, så jeg tænker vi skiftes til at gøre det"
Widowmaker
Reaper så på hvalpen, "Først skal vi træne fetch" sagde han og fandt et stykke legetøj frem, "Det gør vi sådanher". Han kørte legetøjet hen over jorden og hvalpen løb glad efter det, så kastede han det et par meter væk, og hvalpen løb hen og bed i det. Reaper kaldte på den og klappede sig på lårene, hvilket fik hvalpen til at komme tilbage med legetøjet. Reaper aede den, "God pige, godt hentet" sagde han og legede lidt med den som belønning.
Widowmaker