Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : Ukendt Antal indlæg : 1266 Join date : 27/06/16
Emne: Hundehvalp - Widowmaker Tirs Jul 26, 2016 6:50 am
Sted: en hundeavler Reaper havde fundet på nettet Tid: 12:00
Reaper havde kontaktet en kvinde der avlede doberman hunde og aftakt at mødes med hende for at købe en hvalp. Han havde, meget i modstrid med sine normale adfærd, ikke taget sin maske på. Han stod nu foran avlerens hus og ventede på Widowmaker, han havde dagen forinden kontaktede hende med adressen og mødestidspunktet.
Widowmaker
Fulde navn : Amélie Lacroix Alder : 33 år Antal indlæg : 2532 Join date : 27/06/16
Reaper nikkede til hende og gik mod døren. Han benkede hårdt på, og efter lidt tid åbnede en middelaldrene kvinde og kiggede ud på dem, "Goddag" sagde hun med et varmt smil, "Var det dig der ledte efter en hvalp?". Reaper nikkede kort til hende.
Widowmaker
Fulde navn : Amélie Lacroix Alder : 33 år Antal indlæg : 2532 Join date : 27/06/16
Hun smilte venligt til dem og trådte til side, så de kunne komme ind, "Du er heldig, vi har et kuld der lige er blevet gamle nok til at kunne sælges" sagde hun og Reaper gik ind i huset.
Widowmaker
Reaper så på dyrene og holdt sit ansigt neutralt, "Hvilke af dem er ledige?" spurgte han. Kvinden smilte til ham, "Vi har ikke afsat nogen af dem endnu, du kan bare vælge"
Widowmaker
Kvinden nikkede og fortalte ham beløbet, "Vil du betale via bankoverførsel eller mobilepay?" spurgte hun. Reaper rystede lidt på hovedet, "Jeg har kontanter med" svarede han og fandt pengene frem og gav hende dem.
Widowmaker
Kvinden nikkede til Reaper, "Jamen, så kan du bare tage hende med hjem nu" sagde hun. Reaper nikkede til hende, "Jeg vil tage mig godt ef hende" lovede han og gik mod døren.