Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kan jeg låne din rapport? - Symmetra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 7:41 pm

Sted: kælderen
Tid: 11:08

McCree havde taget elevatoren ned i kælderen, for at prøve at få fat i Symmetras rapport om hende og Widowmakers sidste mission sammen. Først havde han prøvet at få Widowmaker til at give ham et referat af, hvad der var sket, når nu han skullle skrive rapporten, men hun havde nægtet.

Han gik hen ad gangen og stak hovedet ind på værkstedet og så sig om, "Symmetra?".
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 7:42 pm

Symmetra sad koncentreret om et nyt projekt. Hun arbejdede på et nyt skjold der ikke kun blokerede for kugler, men også sendte dem tilbage. Hun løftede blikket og så op og ned af McCree. Hvis hun huskede korrekt var han en af de nye der var ankommet samtidigt med Miss Song. "Goddag" hilste hun.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 7:52 pm

McCree smilte charmerende til hende og trådte ind på værkstedet, "Hey, som du jo nok ved, så er jeg ny her" begyndte han, "Og jeg har haft lidt svært ved at skrive rapporterne korrekt", han smilte lidt forlegent.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 7:53 pm

"Oh?" sagde Symmetra og følte sig selv blive lidt varm indeni af hans smil. Hun rømmede sig og vendte blikket mod sin opfindelse "javel?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 7:58 pm

Han nikkede og tog et skridt tættere på hende, "Yeah, og jeg hører du har styr på den slags ..." sagde han og tøvede lidt, "så ... jeg tænkte om jeg kunne få lov at tage et kig på din nyeste, bare for at se, hvordan man gør?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 7:59 pm

"Oh?" Symmetra blinkede et par gange og nikkede "selvfølgelig." svarede hun og åbnede sin skrivebordsskuffe. Hun tog en kuvert frem "jeg kan gennemgå den med dig."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:04 pm

McCree smilte til hende, "Det ville være en stor hjælp, tak" sagde han, forhåbentligt kunne han slippe for at læse for meget selv.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:06 pm

Symmetra åbnede den og slog op på første side. Alt var skrevet meget pænt og læseligt. Hun startede med at gennemgå den korrekte måde at skrive dato, nummering, missionnavne, hvor man skulle skrive hvem missionen indeholdt, om missionen var lykkedes eller mislykkedes inden men behøv at læse den osv.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:08 pm

McCree nikkede og hørte ikke så meget efter, mens han bed mærke i, hvad hun havde skrevet i de forskellige felter.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:11 pm

Symmetra gik igang med at gennemgå hvad der var sket på missionen, men med fokus på hvordan det var formuleret osv, ikke så meget på hvad der rent faktisk var sket, selvom det også blev fortalt.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:13 pm

McCree nikkede af og til, "Så, her i dette stykke" sagde han, da hun kom til et stykke, hvor Widowmaker var et andet sted, "Her har du ikke skrevet noget om, hvor Widowmaker er...?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:15 pm

"Nej, Widowmaker og jeg var ikke samme sted her" sagde hun "endnu en grund, ud over ønsket om så objectiv en gengivelse af missionen som muligt, til at alle fra holdet aflevere en rapport."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:17 pm

McCree nikkede lidt, "Så, skal man ikke skrive noget om, hvad den anden lavede?" spurgte han og rynkede brynene i forvirring
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:18 pm

"Ikke hvis man ikke ved hvad den anden har lavet" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:22 pm

Han nikkede lidt, "Ah nej ... men hvis nu man har snakket om, hvad de burde have lavet?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:25 pm

"Det kan tilføjes men det er ikke nødvendigt." svarede hun
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:29 pm

McCree nikkede lidt, "Ok ... så" han så lidt på rapporten og rynkede brynene, " ... uhm, jeg ved godt det er lidt meget at bede om, men tror du jeg kunne låne den her med op? Bare for at være sikker på jeg husker det hele?" spurgte han, "Jeg skal nok aflevere den tilbage" forsikrede han med sit mest charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:32 pm

Symmetra rødmede svagt og rømmede sig "jeg laver dig en kopi, du kan beholde den" svarede hun og gik over til kopimaskinen.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:36 pm

McCree smilte stort til hende, "Mange tak, du har været en stor hjælp"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:37 pm

"Vi vil jo gerne have tingene er i orden" sagde hun og rakte ham rapporten.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:38 pm

Han nikkede, "Bestet" sagde han og tog imod den med et nyt smil, "Så vil jeg straks gå i gang med at skrive min egen"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:40 pm

Symmetra nikkede kort og prøvede at smile høfligt.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:42 pm

McCree smilte tilbage og begyndte at gå mod elevatoren, "Vi ses jo nok" sagde han med et vink
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:43 pm

Symmetra nikkede og så hurtigt på sin maskine. Fjollede mand..
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitimeTors Jul 28, 2016 8:46 pm

McCree forlod kælderen med Symmetras rapport, nu kunne han komme igang med at betale sin gæld tilbage.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Kan jeg låne din rapport? - Symmetra   Kan jeg låne din rapport? - Symmetra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan jeg låne din rapport? - Symmetra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fødselsdagsinvitation! - Symmetra
» Hey, hvad laver du?! - D.Va, Symmetra
» Wuuh! gæt hvem der er startet? - Symmetra
» Lucio, jeg skal tale med dig - Symmetra
» Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: Kælderen :: Værksted-
Gå til: