Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:54 am

Sted: ved Symmetras arbejdsbord
Tid:13:07

Torbjörn gik hen til der, hvor Symmetra stod og arbejdede. Han havde hørt fra Lucio at hun endelig havde fået testet sin nye opfindelse, den der kunne skille folk ad. Godt nok havde knægten lydt lidt utilfreds, og han havde forstået at det vist havde et eller andet at gøre med at være uvilligt testobjekt og blive forstyrret i sit arbejde ...

Han rømmede sig lidt, "Symmetra, kan jeg veksle et par ord med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:58 am

Symmetra vendte blikket imod ham "ja?" sagde hun afventende.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:01 am

"Jeg hører du fik testet din opfindelse?" sagde han og så sig nysgerrigt omkring, for at se om han kunne gætte hvilken en af alle hendes mærkelige dimser der var tale om
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:02 am

"Det er korrekt" sagde Symmetra og gav ham en kopi af sin rapport "den virkede tilfredsstillende, dog med behov for små justeringer."
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:04 am

Han nikkede og tog rapporten, "Kan man se den?" spurgte han, mens han hurtigt skimmede gennem rapporten.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:06 am

"Selvfølgelig." svarede Symmetra. Hun rejste sig op og gik hen og dog dimsen ned den hylde hun havde placeret den på og viste den frem.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:10 am

Torbjörn så på den, "Fascinerende" sagde han og rakte ud efter den
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:11 am

Symmetra lod ham. Når alt kom til alt var det bedre han ødelagde denne er end noget af de hun rent faktisk arbejdede på.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:13 am

Torbjörn tog den op og vendte den i hænderne, "Ah ja, jeg ser det" sagde han og pegede på de to klo-ting, "Til at sætte om halsen på folk?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:14 am

"Ja" svarede hun "når begge personer er trukket den ønskede afstand fra hinanden samler den sig til en ting som et halsbånd."
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:17 am

Han nikkede anerkendende, "Smart, det kunne sikkert også være nyttigt til at skille slåskampe, eller til at holde folk fanget" sagde han og så interesseret på dimsen.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:18 am

"Bestemt" svarede Symmetra og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:23 am

Han rakte den tilbage til hende, "Et fint projekt, jeg vil nærlæse din rapport senere" sagde han og kom så pludselig i tanke om noget, "Oh ja, der var en ting mere" han kløede sig lidt i skægget, "Lucio har udvist utilfredshed med måden du testede dimsen på?".
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:23 am

"Oh?" sagde Symmetra overrasket "nævnte han hvad han var utilfreds over?"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:26 am

Torbjörn tænkte lidt, det måtte han bestemt have gjort, "... ah ja! Han sagde han ikke havdev indvilliget i eksperimentet og at det var forstyrrende for hans arbejde" sagde han så triumferende, glad for at være kommet i tanke om det.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:29 am

Symmetra så overrasket ud "jamen han var ikke i færd med at arbejde da jeg testede den?" sagde hun forundret "jeg ventede med at teste den til der var en rigtig situation at teste. At han kyssede Miss Song?"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:31 am

"Hm" sagde Torbjörn lidt forvirret, "... jeg mener bestemt det var det han sagde ..." sagde han og rystede lidt på hovedet, "nå, hm, ... nå ja, det ser heller ikke så godt ud at teste sine opfindelser på uvillige forsøgspersoner" tilføjede han til sidst, en smule formanende.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:33 am

Symmetra nikkede alvorligt "jeg var måske lidt ivrig for at teste den" sagde hun i et undskyldende toneleje.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:35 am

Torbjörn nikkede, "Hm, ja det sker jo for selv den bedste" sagde han forstående
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:36 am

Symmetra nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:39 am

Torbjörn smilede til hende, "Jamen så, fortsæt det gode arbejde" sagde han glad og klappede hende på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:39 am

"Det skal jeg gøre" svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:42 am

Han nikkede og gik tilbage mod sine egne sager
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:43 am

Symmetra smilede tilfreds. Lúcio ville blive så glad.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:44 am

Torbjörn gik i gang med at arbejde på et projekt

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra   Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har hørt du har fået testet din nye opfindelse? - Symmetra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kan jeg låne din rapport? - Symmetra
» Wuuh! gæt hvem der er startet? - Symmetra
» Lucio, jeg skal tale med dig - Symmetra
» Fødselsdagsinvitation! - Symmetra
» Hey, hvad laver du?! - D.Va, Symmetra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: Kælderen :: Værksted-
Gå til: