Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 8:41 pm

Sted: ved Torbjörns arbejdsbord
Tid: 10:07

Torbjörn sad i gang med at finde ud af hvorfor en af hans maskiner ikke virkede. Han slog på den med sin hammer og trykkede på knappen, ingenting. Han sukkede, et velplaceret slag plejede ellers at kunne gøre. Han blev nok nødt til at skille den ad og kigge på delene.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 8:57 pm

Symmetra kom hen og slog en mappe med papirer ned foran ham "nu er det nok!" udbrød hun vredt "jeg kan ikke mere!" en sætning man kunne forvente at høre fra Symmetra i hvert fald et par gange om ugen.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 8:58 pm

Torbjörn så forvirret op fra sit arbejde, "Hvad sker der nu?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:03 pm

"Hun er her hele tiden!" sagde Symmetra frustreret "og de er som blæksprutter! Klistret sammen og ikke anden end lyden af læber mod læber og foruroligende småstønnen og den konstante 'du er så sød, nej du er så sød'.. jeg kan ikke tage det mere!"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:06 pm

Torbjörn blinkede forvirret, "Hvem snakker vi om?" spurgte han og så sig om, han kunne ikke se nogen blæksprutter...
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:08 pm

"Lúcio og hans lille veninde" sagde Symmetra "hvordan er det forventet at jeg kan arbejde og kreere når det eneste der kommer til mine tanker er en måde at få de to adskilt!"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:09 pm

Torbjörn så sig lidt rundt, han kunne hverken se Lucio eller nogen pige, "...Er de her meget?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:12 pm

Symmetra lavede en frustreret lyd "de er her hele tiden!" sagde hun "ved du hvad jeg har lavet her de sidste par dage? I forgårs da jeg skulle have arbejdet på en ny form for skudsikker rustning, fik jeg fremstillet ørepropper, et glas til det vand jeg gerne tager mine hovedpinepiller med og et redskab der er specielt designet til at sætte fast om to menneskers hals og trække dem fra hinanden!"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:13 pm

Torbjörn nikkede ivrigt, "Spændende, hvordan virker værktøjet? Er det metal`?" han så sig lidt rundt, fpr at se om han kunne få øje på det
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:14 pm

Symmetra blinkede med øjnene og tog sig til hovedet "jeg ved ikke hvorfor jeg prøver.."
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:16 pm

Torbjörn rynkede brynene lidt og så bekymret på hende, hun havde vist lige nævnt noget med hovedepine? "Er alt i orden?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:18 pm

Symmetra rystede opgivende på hovedet "jeg henter den" sagde hun istedet og gik hen og hentede sin... underlige nye opfindelse.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:18 pm

Han så nysgerrigt på den, "Fascinerende, og den virker?"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:20 pm

"Hvis jeg har din tilladelse kan jeg teste den?" sagde hun og forsøgte at holde håbet ude af sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:22 pm

Torbjörn nikkede ivrigt, "Selvfølgelig, opfindelser skal testes! De skal ud og strække deres vinger og flyve!" sagde han enthusiastisk
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:23 pm

Symmetra smilede svagt og sørgede hurtigt for at lade være! "Så vil jeg teste det så snart en mulighed byder sig" sagde hun og så mod Torbjörns kreation.. "hvad arbejder du på?"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:24 pm

Han nikkede tilfredst, "Godt" sagde han og så på sin maskine, "Jeg er ved at reperere min baby her, hun holdt pludselig op med at skyde i går" han klappede den lidt.
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:25 pm

Symmetra betragtede hans maskine med mild interesse "nogen inde om hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:28 pm

Han brummede lidt, "Jeg tror der er noget inde i den der er blevet for varmt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:29 pm

Symmetra så på den og nikkede "det kan jeg forestille mig. Hvis nu du brugte et mindre varmelederne materiale.."
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:31 pm

Torbjörn overvejede det lidt, "Hm, ja, men aluminium er ikke altid solidt nok"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:33 pm

Symmetra vendte øjne af ham "I see."
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:36 pm

Torbjörn nikkede og så tænktsomt på den, "Men man kunne selvfølgelig godt prøve, hm ... eller indlægge en eller anden form for issolering"
Tilbage til toppen Go down
Symmetra

Symmetra


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 28 år
Antal indlæg : 165
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:36 pm

Symmetra nikkede "eller en form for køler."
Tilbage til toppen Go down
Torbjörn

Torbjörn


Fulde navn : Torbjörn Lindholm
Alder : 57
Antal indlæg : 99
Join date : 27/06/16

Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitimeMan Jul 25, 2016 9:39 pm

Han nikkede, "Hm, ja det ville også kunne gøre det" sagde han og smilede stort, "Der kunne sikkert sagtens sidde en her" sagde han og tappede et sted på maskinen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Empty
IndlægEmne: Sv: Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra   Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Først er han for meget der, så er han for meget her! - Symmetra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fødselsdagsinvitation! - Symmetra
» Kan jeg låne din rapport? - Symmetra
» Hey, hvad laver du?! - D.Va, Symmetra
» Lucio, jeg skal tale med dig - Symmetra
» Wuuh! gæt hvem der er startet? - Symmetra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: Kælderen :: Værksted-
Gå til: