Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 16, 2016 11:41 pm

McCree blev liggende på sit bord, han overvejede at gå ned og hente kaffe.
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 16, 2016 11:45 pm

"Vi finder på noget senere" grinede D.Va og smilede til Tracer inden hun gik tilbage på plads

//out//
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 16, 2016 11:46 pm

tracer nikkede og så på billedet med et smil

//out//
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 16, 2016 11:47 pm

Soldier 76 lavede krydsord

//out//
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 16, 2016 11:49 pm

McCree gik ned for at hente kaffe.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Tracer
» Det er ikke så let som det ser ud - McCree, Widowmaker
» Du kender hende ikke - McCree
» Jeg har hørt fra de seje, træning ikke er for de feje! - Hanzo
» Til frokost - Tracer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: 2. etage :: Kontor-
Gå til: