Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:12 pm

Sted: McCree's bord
Tid: 10:34
Rækkefølge: McCree, D.Va, Tracer

McCree sad ved sit bord og spillede online poker. Lige nu havde han dog primært sin opmærksomhed på Soldier 76, der var på vej ud af lokalet. Det var meget nemmere at stirre på manden, når han havde ryggen til. Det var heller ikke helt utilfredsstillende at se ham gå.
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:15 pm

D.Va så efter Soldier 76 og kunne ikke holde sig tilbage "a hundred days have made me older.. since the last time that I saw your pretty faaace~"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:16 pm

tracer sad og små gabte "og blinkede svagt da hun hørte sang?
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:17 pm

McCree blev revet ud af sine tanker og så forfærdet mod D.Va, "Hold så op med det der!"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:19 pm

"A thusand lies have made me colder!" D.Va tog sig til hjertet "and I don't think I can look at this the same.... no no... but all the miles that separate.." hun fandt et billede på sin mobil frem hun havde taget af Soldier 76! "Disapear now that I'm dreaming of your face~"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:20 pm

tracer så på dva og macree og fniste små højt og nynnede højt melodien!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:22 pm

McCree så vredt på D.Va og skulle til at sige noget mere, da Tracer også begyndte at synge. Han så over på hende med et forfærdet blik, "D.Va, se nu hvad du har gjort!".
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:26 pm

D.Va lyste op i et smil! Hun var hurtigt oppe fra sin plads og over ved Tracer med en arm om hendes skulder "I'm here without you baby! But you're still on my lonely miiiind~"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:28 pm

tracer grinte og lagde en arm om dva og sang med!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:31 pm

McCree dækkede ansigtet i sine hænder, "Hvorfor gør du det her mod mig?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:34 pm

"I think about you baby and I dream about you all the tiiime!" sang D.Va glad og uforstyrret af McCrees smerte
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:35 pm

tracer vuggede dem og tændte en lighter og sang!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:36 pm

McCree så irriteret op, ""Shh, dæmp jer lidt!"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:41 pm

"I'm here without you baby but your still with me in my dreaaaaams!" sang D.Va højere og Soldier 76 kom ind i lokalet "and tonight boooooy, it's only you and meeeeee!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:42 pm

tracer grinte og opdaged edet heller ikke og sang med
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:44 pm

I modsætning til de andre to opdagede McCree godt at Soldier 76 kom tilbahe. Han så forfærdet på dem, rejste sig og hold D.Va for munden, "Hold så op" hvæssede han lavt.
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:45 pm

D.Va så overrasket på McCree og slikkede ham i hånden!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:46 pm

tracer så på soulder og smillede "kom og syng med!" sagde tracer glad og trak ham hen!
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:48 pm

Soldier 76 blev trukket over i gruppen af fnidrende piger, og McCree, og så forvirret og lidt utilfreds på dem "ellers tak stump" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:51 pm

"Ad!" udbrød McCree og trak hånden til sig. Mens han havde været optaget af at holde styr på D.Va, havde han ikke haft fokus på Tracer, det viste sig hurtigt at være en fejl. Han spærrede øjne op, "Hvorfor hader i mig?" mumlede han og tog sig til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:52 pm

D.Va så på Soldier 76 og bed sig i læben.. omg Tracer var så daring! Like, som en ældre, coolere storesøster!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:54 pm

"aw kom nu solie~" sagde tracer drilsk og holdte ham tæt!
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:56 pm

Soldier 76 sukkede tungt og lagde en arm om Tracer og uldede hende lidt i håret "så kiddo" sagde han "du har vidst drillet McCree nok nu."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:57 pm

McCree skævede mod Soldier og nikkede, "Det har i bestemt" sagde han og så advarende på D.Va.
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitimeTors Jul 14, 2016 11:59 pm

D.Va stod stadig og så på Tracer som om hun var vildt cool og havde ikke rigtigt øje på McCree
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer   D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
D.Va, har jeg ikke sagt stop? Nogen kunne høre dig! - D.Va, Tracer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» ... ikke igen - Genji
» HVAD er det?! - Tracer
» Du kender hende ikke - McCree
» Jeg har hørt fra de seje, træning ikke er for de feje! - Hanzo
» Pokemon GO - D.Va, Tracer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: 2. etage :: Kontor-
Gå til: