Sted: en park inde i byen Tid: 11:30 Omgivelser: andre mennesker ude og gå rundt omkring, nogen af dem med hunde. Der er meget græs og pæne blomster og træer Vejr: delvist skyet
Reaper havde taget en uges ferie fra kontoret, så han kunne dedikere sin tid til at træne Scythe og lære hende at være alene og at være stueren. Derfor var han idag heller ikke på arbejde, men ude og give Scythe sin første tur i parken. Reaper havde sin grå hættetrøje på, et par mørke cowboybukser og ingen maske, så han lignede for en gangs skyld en helt almindelig borger, hvis altså man så bort fra de to store pistoler i hans bælte. Han havde Scythe i en hundesele af læder på en lædersnor, og den lille hvalp gik nysgerrigt og logrende rundt og snuste til alting. Når hun gik pænt ved siden af ham, uden at hive i snoren, fik hun kiks og ros, og når hun hev i snoren, stoppede han op med at gå.
D.Va
Fulde navn : Hana Song Alder : 19 år Antal indlæg : 3732 Join date : 27/06/16
D.Va havde udnyttet sin frokostpause til at gå ud og købe en masse lækkerier ind til hende, Lúcio og lidt til McCree. Hun tog en smutvej tilbage mod kontoret igennem parken, da hun fik øje på den SØDESTE lille hundehvalp! Hun slap et hvin og var hurtigt over ved Reaper og hvalpen "omg! Hvor er den nusser!"
Reaper
Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : Ukendt Antal indlæg : 1266 Join date : 27/06/16
Reaper blinkede overraskede, da den lille pestilens fra kontoret kom løbende hen mod ham. "Hun er ikke vant til fremmede" sagde han truende og så utilfredst på D.Va.
Scythe så lidt usikkert på hende og logrede svagt
D.Va
D.Va satte sig ned på græsset og smilede op til Reaper "undskyld, det var lidt højt" sagde hun i et lavere toneleje og så glad på hunden "hvor er den bare sød, hvad hedder den?" spurgte hun og rakte forsigtigt hånden frem så Scythe kunne snuse til hende.
Reaper
Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : Ukendt Antal indlæg : 1266 Join date : 27/06/16
Reaper så undrende på hende, hun virkede ikke som om hun genkendte ham ...? Så huskede han at han ikke havde sin maske på, han måtte hellere holde hende fra at finde ud hvem han var. "Scythe" sagde han kort.
Scythe gik lidt tøvende hen mod D.Va og snuste til hende.
D.Va
Reaper overvejede om han burde trække Scythe tilbage, han brød sig ikke om at hans hund var så venlig med D.Va ... men det ville vække uønsket opsigt. "Pige" svarede han kortfattet og så koldt på D.Va.
Scythe slikkede hende prøvende på hånden
D.Va
Reaper sukkede svagt, "10 uger" sagde han kort og satte sig på hug, hun skulle ikke være den eneste der snakkede med hans hund. Han klappede Scythe lidt, og den lille hvalp logrede, glad for al den opmærksomhed hun fik.
D.Va
"Omg" udbrød D.Va overrasket "ser de sådan ud som små? Det er ellers sådan nogle ret badass hunde..." hun smilede lidt af hvalpen og nussede den mere "skal hun være vagthund?"
Reaper
Reaper nikkede, "Det er de" sagde han, "Det bliver hun også, ja, blandt andet". Nu hvor han snakkede i længere sætninger, prøvede han at lyde lidt anderledes end han plejede
D.Va
D.Va smilede stort tilbage og så på hunden "hun er virkelig sød" sagde hun med et smil "jeg ville gerne have en hund da jeg var lille, men mine forældre ville ikke have det.."
Reaper
"Yeah, jeg havde ikke så mange venner som lille, så jeg ville have en hund.. mine forældre ville ikke have et larmende dyr så jeg endte med at spille computer" hun trak på skuldrene "men hun er virkelig sød, træner du tit hunde?"
Reaper