Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så er det fredag – McCree

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Næste
ForfatterBesked
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:44 pm

Soldier 76 tænkte kort "stuen" sagde han så og gik ind og satte sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:44 pm

McCree fulgte efter ham og så sig lidt omkring, så satte han sig tøvende ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:46 pm

Soldier 76 smilede svagt og vendte sig mod ham "så.. hrm, hvad ville du vide igen?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:47 pm

McCree betragtede ham tænktsomt, "Hvorfor tror folk du er død?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:50 pm

Soldier 76 sukkede svagt "fordi at jeg efter at være involveret i en eksplosion gik under jorden og ikke informerede nogen om at jeg var i live"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:51 pm

McCree nikkede lidt, "Hvorfor ikke?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:54 pm

Soldier 76 overvejede kort hvad han kunne fortælle McCree... han havde ikke talt om det her med nogen.. han tog en dyb indånding "jeg havde lige dræbt min bedste ven og jeg var ikke sikker på hvordan jeg havde det med livet længere"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:57 pm

McCree så overraskede på ham, "Oh" sagde han. Han så undersøgende på ham og overvejede, hvilke spørgsmål det var ok at stille, "... hvad skete der?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 5:59 pm

"Det var et uheld" sagde Soldier 76 og sukkede tungt "og det var i selvforsvar. Men det ændre ikke udfaldet." han lænede sig tilbage i sofaen og huskede tilbage.. "han kom ind i laboratoriet, rasende" sagde han "jeg havde fået ham fyret.. jeg havde ikke noget valg. Han havde torturet en krigsfange for oplysninger og direkte imod mine ordre.. han tog det ikke godt. Han råbte af mig, spurgte om hvem jeg troede jeg var, at jeg ikke var halvt så meget mand som han og ikke havde hvad der skulle til for at gøre en forskel i verden. Man kan ikke fjerne snavs, hvis man er bange for at få beskidte hænder sagde han"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:01 pm

McCree lyttede til ham fortælle og nikkede mens han snakkede, ".. Og så kom I op at slås?" gættede han
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:03 pm

"Og så kom vi op og slås" sagde han "jeg kan ikke huske hvem der slog først.. jeg var også vred. Jeg følte mig også svigtet. Han havde tvunget mig til at tage et valg jeg ville ønske jeg aldrig havde behøvet tage...kampen blev mere intens og han fik overmandet mig.. jeg sparkede ham i brystet så hårdt jeg kunne og han fløj ind i den her.. væske" han rystede på hovedet "jeg tror der sprang et gasrør, der var i hvert fald en eksplosion... at jeg overlevede var.. en blanding af rent held og at jeg havde en healings(dims) på mig.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:05 pm

McCree nikkede og betragtede ham tænktsomt, "Og så stak du af?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:07 pm

"Jeg kom væk" sagde han tøvende "jeg ved ikke hvor længe jeg lå.. men da jeg fik kræfter til at bevæge mig igen og hvilet.. tog jeg tilbage.. jeg hørte at han var død, han havde ikke overlevet.. hans krop var blevet fuldstændigt skamferet i eksplosionen og de troede jeg var død" han lukkede øjnene "jeg besluttede mig for at det var bedst sådan"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:09 pm

McCree nikkede lidt og så tænktsomt på ham, "Det må være ... hårdt" sagde han så tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:11 pm

"Det var det" sagde han og så mod ham "så... hvad tænker du om mig nu?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:14 pm

McCree så tænktsomt på ham, "Hm ... Burde jeg tænke anderledes om dig?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:16 pm

"Det ved jeg ikke" sagde han og betragtede ham "ja?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:18 pm

McCree tænkte lidt over det, "Hm ... så tror jeg, jeg er en en smule mere bekymret for dig, men du virker stærk ..."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:19 pm

Soldier 76 smilede svagt "jeg er ok"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:22 pm

McCree smilte til ham, "Godt" sagde han og rykkede tøvende lidt tættere på ham, "Ellers tror jeg ikke jeg tænker anderledes om dig"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:23 pm

Soldier smilede til ham og så lidt på ham..
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:25 pm

McCree følte sig pludselig meget opmærksom på at de var alene i Sodier's sofa, efter at have været på date. Han smilte lidt genert til ham.
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:26 pm

"Så.. er din nysgerrighed stillet?" spurgte han og lagde sin arm på sofaens ryg.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:27 pm

McCree betragtede ham tænktsomt, "Det ved jeg ikke, er der mere at vide?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2016 6:29 pm

"Forhåbentligt" sagde han med et smil "men det behøver ikke være i aften"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er det fredag – McCree - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er det fredag – McCree   Så er det fredag – McCree - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er det fredag – McCree
Tilbage til toppen 
Side 13 af 23Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Næste
 Lignende emner
-
» Fødselsdag! - McCree
» Kaffe - McCree
» Rider du? - McCree
» Er jeg hvad? - D.Va, McCree
» Dobbeltdate! - D.Va, McCree, Soldier 76

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: Verden :: Byen-
Gå til: