Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Velkommen!

Go down 
+7
Widowmaker
Zarya
Reaper
D.Va
McCree
Mei
Winston
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Winston

Winston

Antal indlæg : 102

Velkommen!  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 12:57 am

Winston smilede "så har I gjort jer nogle tanker om hvor I vil være? Jeg har et ledigt bord til to her inde, og en enkelt plads inde ved siden af. Hvis ikke I har nogen indvendinger, så har jeg en plan i tankerne" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei

Fulde navn : Mei-Ling Zhou
Alder : 31
Antal indlæg : 130

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 12:59 am

Mei hørte ikke efter hvad winston sagde "omg du er like min største helt" sagde Mei
McCree

McCree

Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:00 am

McCree så mod Winston og så så på de to piger, "ladsen ved siden af ville passe mig fint" sagde han med et skuldertræk.
Tracer

Tracer

Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:02 am

Tracer smillede og rødmede "det er en ære at høre det fra dem" sagde hun
D.Va

D.Va

Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:03 am

D.Va linkede sin arm med McCrees og smilede til Winston "faktisk fik jeg et rigtigt godt wipe med os to, jeg tror vi ville være gode roomies. Vi snupper bare bordet der over" sagde hun og trak McCree med sig mod det tomme skrivebord inden nogen kunne komme med indvendinger.
Winston

Winston

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:04 am

"Uhm..." Winston blinkede og så efter dem... så derefter tilbage på Tracer og Mei... "jamen, så lad mig vise dig til dit bord Mei" sagde han høfligt og slog armen ud mod den anden side af kontoret.
Mei

Mei

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:05 am

mei blinkede overrasket da hendes navn blev nævnt "oh okay?" spurte hun gik den vej
McCree

McCree

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:07 am

McCree sukkede tungt og så mod rummet ved siden af, "Sure ..." sagde han og satte sig ved hvad der åbenbart skulle være hans nye plads.
D.Va

D.Va

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:07 am

D.Va smilede stort til McCree "don't leave me with the lame people" bad hun og satte rullekufferten fra sig.
Winston

Winston

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:08 am

Winston førte Mei over til den tomme plads og smilede "du sidder ved siden af Reinhardt. Han er en god mand. Han er ude på en mission nu, men lad mig introducere jer når han er tilbage" sagde han og klappede hende kort på ryggen inden han forlod lokalet og gik ind på sit kontor.

//out//
Mei

Mei

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:09 am

Mei blinkede og så rundt... og begyndte at pakke sine ting ud..

//out//
McCree

McCree

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:10 am

McCree grinte svagt af D.Va og rystede på hovedet, "Jeg skal prøve"

//out//
D.Va

D.Va

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 29, 2016 1:11 am

D.Va smilede stort og så på skrivebordet ".. jeg har en ide" sagde hun med et lumsk smil.

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Velkommen!    Velkommen!  - Page 3 Icon_minitime

Velkommen!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» oh hey velkommen tilbage //mercy