Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vi er de nye - Mercy

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:30 pm

"McCree og Soldier 76 er totaaaalt er par!" sagde D.Va glad
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37
Antal indlæg : 21
Join date : 01/07/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:33 pm

Mercy så meget overrasket ud, men dog stadigvæk glad. "Det havde jeg ikke lige regnet med! omg. Hvor er det dejligt, jeg håber at i har det godt sammen" sagde hun smilede
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:35 pm

McCree puffede lidt til D.Va, men ikke hårdt og smilede stort til Mercy, "Tak" sagde han glad
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:37 pm

"Sååååå Mercy?" sagde D.Va med et stort smil "du er en køn pige, du har været her længe" hun lænede sig frem mod hende og smilede lumsk "hvem er du vild med?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37
Antal indlæg : 21
Join date : 01/07/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:43 pm

Mercy så lidt forivret ud. Hun så lidt undersøgeren på D.Va. "når! nej" sagde hun så og smilede viftet lidt med hånden. "Jeg ser ikke nogle"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:45 pm

McCree så på hende og grinte lidt, "Et venligt råd, skulle du falde for en, hold det fra D.Va"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2016 10:47 pm

"Nuh uh! Jeg fik McCree og Soldier 76 sammen! Og jeg arbejder på Widowmaker og Reaper... hvem kan du lide? Jeg får jer lynhurtigt sammen!" lovede hun
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 37
Antal indlæg : 21
Join date : 01/07/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 04, 2016 9:34 pm

"Det vil jeg huske" Sagde Mercy og så på McCree og smilede.
"Widowmaker og Reaper siger du" Sagde Mercy og tænkte lidt over det "De ville nok også være et sødt par" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 05, 2016 1:21 am

McCree fnøs af D.Va, "Stol ikke på hende, hun er forfærdelig" sagde han med et grin til Mercy, "Hm, ja det ville de"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 05, 2016 1:28 am

"Det ville de nemlig!" sagde D.Va glad "jeg sætter dig op med nogen strakt, don't worry, I got you" hun blinkede til Mercy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi er de nye - Mercy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er de nye - Mercy   Vi er de nye - Mercy - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi er de nye - Mercy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» oh hey velkommen tilbage //mercy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: 2. etage :: Kontor-
Gå til: