Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mød mine kollegaer! - Alle

Go down 
+3
Hanzo
McCree
D.Va
7 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 5:27 pm

Tid: 08:30
Sted: Kontoret


D.Va smilede og startede sin stream up. ” Ibwa chingu!” hilste D.Va glad og vinkede til kameraet ”sååå, jeg spurgte jer hvad I godt kunne tænke jer at vi lavede, og selvom der var mange gode forslag, var det overvældene flertal for at blive officielt introduceret til alle mine kollegaer!” sagde hun glad ”så jeg tænkte vi starter med en I kender lidt bedre end mange andre! Jesse McCree! Jesse McCree er en sexet, pokerspillende cowboy som kan skyde bedre end de fleste og er madly in love med vores alle sammens Soldier 76, sig hej McCree!” sagde hun og pegede kameraet over i hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 5:50 pm

McCree havde siddet i gang med den første af Widowmakers rapporter, han var ved at finde på kreative måder hun kunne have dræbt de forskellige badguys på, da D.Va begyndte at snakke om ham. Han så op på kameraet med et grin, "Howdy"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 5:57 pm

"McCree! Fortæl os noget om dig selv!" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:01 pm

McCree tænkte lidt over det, "Hm ... du har jo dækket det vigtigste" sagde han med et grin, "Oh ja, jeg rider og kan godt lide kaffe"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:02 pm

"McCree vil gerne udfordre jer alle til poker! Giv dem dit brugernavn McCree!" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:07 pm

McCree grinte lidt, "Ah, du kommer til at koste mig alle mine penge" sagde han, men gav dem alligevel sit brugernavn.
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:08 pm

D.Va grinede stort "ok, jeg smutter lige over til Soldier 76!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:13 pm

McCree grinte, "Hils"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:18 pm

"Skal jeg give ham et kys fra dig?" spurgte hun med et grin og gik over til Soldier 76. Efter at have plaget ham lidt, forsøgt at få masken af ham og snakket i cirka 5 minutter gik hun over mod Hanzo og Tracer!
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Fulde navn : Hanzo Shimada
Alder : 38
Antal indlæg : 389
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:20 pm

Hanzo sad og arbejde og havde ikke opdaget, hvad D.Va var igang med.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:21 pm

tracer sad og hørte musik og prøvede at tage sig sammen til at gøre sin report færdig
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:25 pm

"Ooooooooooooooooooooog her har vi Tracer og Hanzo! Tracer kender i alle sammen! Hun er ung, hun er frisk! Hun kan lege med tiden og hun er the office sweetheard number 2! Og hendes handsome siddekammerat er Hanzo! Han kommer helt fra japan, har et blik som en falk og bruger en bue som våben! Han har dated halvdelen af kontorets mænd og kvinder og er stadig på jagt! Sig hej!" hun pegede kameraet i deres ansigter!
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Fulde navn : Hanzo Shimada
Alder : 38
Antal indlæg : 389
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:27 pm

Hanzo så forvirret op, da D.Va begyndte at snakke. Han kneb jnene sammen, da hun kom til stykket om ham, "Gå med dig D.Va, jeg arbejder" sagde han koldt.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:27 pm

tracer grinte højt og på dva og vinkede til folk!
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:31 pm

"Hanzo kan godt være lidt sur at se på, men indeni er han en skumfidus! Hanzo! Tracer! Fortæl lidt om jer selv!" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Fulde navn : Hanzo Shimada
Alder : 38
Antal indlæg : 389
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:34 pm

Hanzo skulede til hende, "Jeg hedder Hanzo, jeg har travlt med mit abejde" sagde han koldt og vente pmærksomheden mod sin computer
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:39 pm

tracer rullede med øjene og gav hanzo en albue og så på karamaet og lændede sig ind til det og hviskede "i have made widowmaker into my own little sex toy" hviskede hun så kun kamaraet kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:41 pm

D.Va så nysgerrigt på hende "hvad sagde du?" spurgte hun nysgerrigt!!
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Fulde navn : Hanzo Shimada
Alder : 38
Antal indlæg : 389
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:42 pm

Hanzo skulede til Tracer og så tilbage på sin rapport
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:44 pm

tracer rakte tunge "not good to know~" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:49 pm

D.Va poutede "finder ud af det senere!" sagde hun "såååååå Hanzooo!" hun pegede kameraet på hans skærm "hvad laver du?"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Fulde navn : Hanzo Shimada
Alder : 38
Antal indlæg : 389
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:50 pm

Hanzo sukkede tungt, "Arbejder" sagde han træt
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Antal indlæg : 1587
Join date : 28/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 6:51 pm

tracer fniste og så på...
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Fulde navn : Hana Song
Alder : 19 år
Antal indlæg : 3732
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 7:02 pm

D.Va poutede "ikke så kedelig..." mumlede hun "Hanzo! Fortæl os om dine dates med Widowmaker og Samurai fyr!"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Fulde navn : Hanzo Shimada
Alder : 38
Antal indlæg : 389
Join date : 27/06/16

Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitimeOns Jul 27, 2016 7:09 pm

Hanzo så meget koldt på hende, "Jeg ville foretrække hvis du for fremtiden undlod at låse mig inde i kælderen"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mød mine kollegaer! - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Mød mine kollegaer! - Alle   Mød mine kollegaer! - Alle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mød mine kollegaer! - Alle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: 2. etage :: Kontor-
Gå til: