Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har en klage - Winston

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:43 am

Tid: 10:00
Sted: Winstons kontor

Widowmaker bankede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:45 am

Winston havde siddet ved sit bord og arbejdede, "Kom ind" kaldte han og så op.
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:50 am

Widowmaker trådte ind på hans kontor "goddag Winston" sagde hun høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:53 am

"Goddag Widowmaker, hvad kan jeg gøre for dig?" spurgte Wiston lidt overraskede og en smule bekymret
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:55 am

Widowmaker gik hen og satte sig på stolen foran skrivebordet. Hun så beklagende ud "jeg er her for at lægge en klage over vold på arbejdspladsen" sagde hun alvorligt "jeg er blevet personligt angrebet i arbejdstiden, det påvirker min effektivitet og jeg føler mig simpelthen ikke tryg."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:56 am

Winston rynkede brynene, "Oh .. hvad er der sket?" spurgte han bekymret
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 2:59 am

Widowmaker tog en dyb indånding og et øjeblik så hun ud som om hun var ved at samle sig sammen til at tale om episoden "det skete i går" sagde hun alvorligt "jeg var midt på kontoret i en rolig samtale da den nye kvinde, Ana, lagde hånd på mig. Hun slog mig, i ansigtet." sagde hun alvorligt "jeg har vidner"
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:00 am

Winston blinkede overraskede og sukkede så svagt, "Ah ... episoden i går" sagde han og tog sig til hovedet
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:01 am

Widowmaker nikkede alvorligt "du husker det" sagde hun og lagde en hånd på sit hjerte "og jeg har bare ikke... jeg bliver nervøs hver gang hun rejser sig fra sit bord og jeg er normalt ikke en der kommer med klager, det ved du, men... jeg føler ikke denne her sag kan ignoreres"
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:03 am

Winston betragtede hende lidt og sukkede så igen, "Widowmaker, jeg kan forsikre dig om at du er 100 % sikker her på kontoret"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:05 am

"Hvordan kan du sige det?" spurgte hun og så chokeret på ham "jeg blev slået af en kollega igår og nu fortæller du mig jeg intet har at bekymre mig om og at I intet vil gøre ved det?"
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:07 am

Winston sukkede tungt, "... ønsker du at angive en officiel klage?" spurgte han træt
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:08 am

"Ja det gør jeg" sagde Widowmaker alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:10 am

Winston sukkede tungt, ".. er du sikker?" spurgte han lidt håbefuldt, men begyndte allerede at finde de officielle papirer frem
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:11 am

"Jeg ville ikke kunne leve med mig selv hvis jeg ikke gjorde det. Både for min egen og de andre på kontorets skyld" sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:13 am

Winston tog sig til hovedet og rakte hende papirerne, "... du skal udfylde dem her" sagde han og sukkede tungt
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:14 am

Widowmaker nikkede alvorligt og gik for første gang i sin tid hos firmaet igang med at udfylde papirende uden suk, brok og med meget fokus på detaljer, sprog og de korrekte procedure.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:17 am

Winston sukkede svagt og betragtede hende lidt, det her ville blive et problem ...
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:18 am

Widowmaker blev færdig og afleverede papirende med meget fin håndskrift og så alvorligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:20 am

Winston tog imod dem, "... jeg skal sørge for de bliver givet videre" sagde han, ikke ret tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:21 am

"Tak Winston" sagde hun og så alvorligt på ham "du aner ikke hvor tryg det gør mig"
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:23 am

Winston sukkede, "Glad for at kunne være til hjælp"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:25 am

"Mhm." sagde Widowmaker med et hævet øjenbryn og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:27 am

Winston tog sig lidt til hovedet, "Hav en fortsate god dag ... og prøv at holde dig fra flere skænderier med Ana"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitimeSøn Jul 24, 2016 3:30 am

"Fortsat" sagde Widowmaker med et ryst på hovedet og gik mod døren
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har en klage - Winston Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en klage - Winston   Jeg har en klage - Winston Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har en klage - Winston
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: 2. etage :: Winston's kontor-
Gå til: