Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forflyttes? - Widowmaker

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:36 am

Sted: Winstons kontor
Tid: 08:15

Winston sad ved sin computer på sit kontor og arbejdede med noget papirarbejde.
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:37 am

Widowmaker bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:42 am

Winston så op, "Kom ind?"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:44 am

Widowmaker åbnede døren og trådte ind.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:52 am

Winston så overraskede op på hende, "Widowmaker? Hvad kan jeg gøre for dig?"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:53 am

"Winston" hun nikkede kort til ham og stillede sig foran hans skrivebord. "Jeg vil gerne flytte afdeling."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:56 am

Winston blinkede overraskede, "Oh, det er ellers ikke noget vi sådan lige gør" han rynkede brynene lidt, "Må jeg spørge til grunden?"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:57 am

"Nej, det må du ikke" sagde hun og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:59 am

Winstoin sukkede tungt, "Widowmaker, jeg kan ikke bare sådan uden videre flytte dig"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 1:59 am

Widowmaker så frustreret på ham "Winston" sagde hun køligt "flyt mig."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:01 am

Winston rettede sig lidt op i stolen, "Nej" svarede han kort
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:01 am

"..." Widowmakers maske faldt lidt og hun så meget træt ud "Winston, jeg har brug for at blive flyttet.. hvor som helst, jeg er ligeglad hvor du sender mig hen eller hvad jeg skal lave.."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:05 am

Winston rynkede brynene lidt, "Jeg er ked af det, men på grund af din ... situation, kan jeg ikke bare flytte dig uden en god grund"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:06 am

"Jeg har grunde!" sagde hun og så frustreret på ham
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:08 am

Winston sukkede, "Jeg bliver nødt til at vide, hvad de er"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:09 am

"..." Widowmaker satte sig på stolen foran skrivebordet og så ud af vinduet "du kommer til at le af mig." konstaterede hun med et blankt udtryk i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:15 am

Winston så overraskede på Widowmaker, "Jeg kan forsikre dig om at jeg ikke vil le" sagde han så alvorligt og en smule forvirret
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:16 am

"Jeg..." Widowmaker tøvede og lukkede øjnene. Hun hvilede sin pande mod sin hånd... hun ville virkelig ikke tale med nogen om det her, slet ikke Winston. "Jeg ved ikke hvorfor jeg lyttede til McCree. Du har ikke tænkt dig at hjælpe mig."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:18 am

Winston så forvirret og lidt bekymret på hende, "Hvis jeg kan gøre noget for at hjælpe dig, uden at bryde firmaets regler, så gør jeg det" lovede han
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:20 am

"Det er ligemeget" sagde Widowmaker frustreret og rejste sig "der er ikke noget du kan gøre. Ikke med min situation. Jeg skulle ikke have spildt vores tid."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:21 am

Winston så bekymret på hende, "Hvis du har problemer her, er jeg sikker på vi kan finde en måde at løse dem"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:22 am

"Det kan ikke løses" sagde hun frustreret "ikke mens jeg er her. Tror du ikke jeg har forsøgt at løse det? Tror du jeg ville komme til dig for hjælp hvis ikke jeg havde forsøgt..."
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:25 am

Winston rynkede brynene lidt, "Så så, lad os nu prøve at kigge roligt på det" sagde han beroligende, hun virkede virkelig meget påvirket.
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Fulde navn : Amélie Lacroix
Alder : 33 år
Antal indlæg : 2532
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:26 am

Widowmaker så på ham med smalle øjne "du er ikke min ven" sagde hun "og jeg har ikke tænkt dig at spilde min sørgelige situation ud til et venligt øre for så at blive kvalt i medlidenhed og ikke få noget handling ud af det." sagde hun køligt "du kan ikke hjælpe mig, jeg er gået" hun gik mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Winston

Winston


Antal indlæg : 102
Join date : 27/06/16

Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitimeFre Jul 22, 2016 2:28 am

Winston så bekymret efter hende, men vidste ikke helt, hvad han skulle gøre, " ... hvis du får brug for noget kan du bare komme forbi igen"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forflyttes? - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Forflyttes? - Widowmaker   Forflyttes? - Widowmaker Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forflyttes? - Widowmaker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Distraktion - Widowmaker
» Skydetræning - Widowmaker
» Heeey, what's up? - Widowmaker
» Snipermission - Widowmaker
» ROOOOOOUND TWO //widowmaker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: 2. etage :: Winston's kontor-
Gå til: