Watchover
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Du kender hende ikke - McCree

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:04 pm

McCree tøvede lidt, "Hm ... hun kunne have ændret sig"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:05 pm

"Virker hun som en kvinde der har ændret sig? Og hvad hvis hun ikke har. Hvad hvis hun dræber Tracer?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:07 pm

McCree tøvede lidt og overvejede det, "Hm ... Hun virker ... mindre kold end du beskriver hende" sagde han, "Og jeg tror hun føler oprigtigt for Tracer ..."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:07 pm

".. og hvad med hendes mand?" spurgte han "jeg tror også hun var glad for ham."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:10 pm

McCree rynkede brynene lidt, "Ved du hvorfor hun dræbte sin mand?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:13 pm

Soldier 76 tænkte lidt "vi kæmpede imod en gruppe der hed Talon og de havde forsøgt at dræbe Gérard nogle gange.. og så kidnappede de Am.. Widowmaker. De hun blev fundet blev hun bragt hjem og to uger senere blev manden dræbt imens han sov og hun forsvandt. Vi troede først de havde taget hende, men opdagede senere at hun var begyndt at arbejde for dem.." han rystede på hovedet "han elskede hende virkelig"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:15 pm

McCree tøvede lidt, mens han tænkte, "Hm ... og det tror du kunne ske igen?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:15 pm

"Jeg ser ikke hvorfor" sagde han og rynkede brynene "Winston siger hun har udviklet en uhyggelig appetit for at slå ihjel"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:17 pm

McCree nikkede lidt, "Hun har dog ikke dræbt nogen på kontoret før ... og ærlig talt tror jeg D.Va er i større fare end Tracer"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:18 pm

"Betryggende." sagde han med rynkede bryn "hun dræbte ham imens han sov... hun kalder sig Widowmaker, jeg bryder mig ikke om hende i forhold med mennesker jeg holder af.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:21 pm

McCree nikkede lidt, "Hm, forstår jeg godt ..." han tøvede og så tænktsomt på ham, "Jeg tror ikke ..." han tøvede lidt og rystede så svagt på hovedet, "Jeg kender hende ikke meget godt, men jeg tror ikke hun har planer om at dræbe Tracer"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:22 pm

Soldier 76 sukkede og nikkede "jeg kan stadig ikke lide de er sammen. Jeg genkendte hende ikke førte gang hun kom tilbage, hendes øjne.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:23 pm

McCree så overraskede på hende, ".. Har hun ændret sig?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:25 pm

"Det kan man sige" sagde Soldier 76 og rystede på hovedet "jeg kende hende ikke meget dengang, men hun var et glad, smilende væsen der altid grinede og havde små sjove historier om Gérard... nu er hun kold og der er en... ting i hendes blik jeg ikke bryder mig om. Og så er hun blå" han kom til at grine lidt. "undskyld, det er ikke sjovt"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:26 pm

"Huh" sagde McCree lidt overraskede, "Hun var ikke altid blå?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:27 pm

Soldier 76 rystede på hovedet "nej, hun var en helt almindelig kvinde" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:30 pm

Han nikkede overraskede, "Oh ..." han tænkte lidt over ting, "Hm .. men hun arbejder ikke for de samme folk mere ... det burde gøre hende mindre farlig?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:32 pm

"Fordi at Reaper fandt hende på en mission og besluttede sig for at hun var mere værd død end levende" sagde Soldier 76
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:32 pm

McCree trak lidt på skuldrene, "Nogen har stadig besluttet at hun er sikker nok at have ansat"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:34 pm

"Samme kan man sige om Reaper." sagde Soldier 76
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:35 pm

McCree nikkede lidt, "Hm ... well, nu har han vel også arbejdet her ret længe uden at dræbe nogen kollegaer?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:37 pm

"Fordi han ved han så bliver slået ihjel" sagde Soldier 76 "men jeg føler mig ikke tryg."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 09, 2016 1:39 pm

McCree nikkede lidt, "Hm ... I get that, jeg tror bare ikke det ændre så meget, at Widowmaker er blevet forelskede i Tracer"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : Ukendt.
Antal indlæg : 1745
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 10, 2016 9:46 pm

"..." Soldier 76 så på ham med undersøgende øjne.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 37
Antal indlæg : 2551
Join date : 27/06/16

Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 10, 2016 10:00 pm

McCree så spørgende på ham?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du kender hende ikke - McCree   Du kender hende ikke - McCree - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du kender hende ikke - McCree
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Det er ikke så let som det ser ud - McCree, Widowmaker
» Altså, hvis man spiser sammen og hænger ud om aftenen, er det så ikke lidt en date? - D.Va
» ... hvordan kan jeg være kommet på hold med hende? - D.Va
» ... ikke igen - Genji
» Jeg har hørt fra de seje, træning ikke er for de feje! - Hanzo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Watchover :: Verden :: Byen-
Gå til: